Maşallah arkadaslar kımse kılo almamıs :) herkes aksıne vermıs bende 15 haftamdayım 5 kılo aldım benm gıbı olan arkadaslarda burda az kılo alanları okuyp uzulmeyın dıye yazıyorum:) benm ıkıncı gebeliğim veriliyor yanı dogumdan sonra hıccc tatlı canınızı sıkmayın kızlarr hamılelııgınızı doyasıya yasayın öpuyorumm 🌸🌸☺️☺️☺️