Merhaba bende tüp bebek gebesiyim 17. Haftadayım hala oksapar kullanıyorum. Doğumdan 15 gün sonra da vuracaksın. Ben aşırı ilaç kullanmak zorunda kaldım… Göbekten 2 tane vuruyorum her gün. 4 binlik. Allah yardımcımız olsun 🙏bildiğim tek şey tüp bebekte zaman geçmiyor.