yorgunannis İlk kızımın ismi Mihra ikinciye Sahra düşünüyorum sizce nasıl? Ya da varsa sizden de fikir alabilirim😍🌸
myangelson yorgunannis bence çok güzel olmuş. Meyra ismi de çok hoşuma gidiyor benim çok fazla duymadım
yorgunannis Çık bilindik olsun istemiyorum. Sahra bilindik bir isim ama çevremde hiç yok ve ilkiyle uyumlu diye şimdilik bunu düşünüyoruz.
hd_d yorgunannis Mihra ismi tek bence daha güzel sahrayla da pek uyumlu gelmedi maleseff dediğim giji Mihra tek hali ile cok güzel tek isim koyabilrsinizz.
hd_d myangelson yaaa yanlış anlamissimm hahah🤣 ozmn gayet uyumlu ve güzel mihra ve sahra cok güzel 🎀🤭
myangelson hd_d 😄😄 ben doğru anlamışım sizin yorumu görünce Allah Allah yanlış mı anladım dedim tekrar okudum da sizinki yanlışmış😂 oluyor bazen böyle şeyler 😄
hd_d myangelson hahaha🤣 ayy iyiki uyardın hic fark etmedim vallahi sabah sabah uyku sersemliğiyle okumuştum eşimi işe gönderirken HHha zararını görmüş oldum sağol canmm🎀
myangelson hd_d 😂😂 yeni uyanınca telefondan uzak durmak lazım bende bazen yanlış okuyorum veya yanlış yazıyorum 😂😂
hd_d yorgunannis hahaha evet evet sonradan sagolsun düzeltirdim 🤣 sabah sabah uyku sersemliğiyle yanlış okumuşum hahaha🤣🤭