Ben ilk doğumumda normal istemiştim. Suyum geldi hastaneye gittim doğum sancısını çektim sonra işgüzar bir ebe bebeğin kafasının büyük olduğunu,normal doğum yapamayacağımı söyledi. Ameliyathaneye alındım epidural oldum. Doktorum evden geldi. Gece 3 gibiydi. Kontrol etti. Bebeğin kafası görünüyor normal yapalım dedi ama ameliyat masasındaydım ve birşey hissetmiyordum. Ikın dedi ne kadar başarabildim bilmiyorum alttan kesi attı ve doğum gerçekleşti. Ağrı hissetmedim dikiş ağrısını da hissetmedim. Sadece doğum sancısı çektim. Şuan 2. Ye hamileyim buda öyle olsun istiyorum ama elbette bebek belirleyecek süreci