zuleyhaserdar Kızlar 8 haftamdayım peçeteye bulaşır gibi kahverengi akıntı oldu hiç yerleşme kanamam olmadı bu zamana kadar oğlumu emzirirken bazan karnımı hafif tepikliyor ne kadar korumaya çalışsamda ister istemez vuruyor acaba bir şeymi oldu ne yapmam gerek
Limonlusodasever zuleyhaserdar canım sakin ol korkma birazdan mesai başlayınca doktoruna git. Aciller çok bir şey yapmıyor haftasonuna girmeden kendı doktoruna görünmen daha iyi. Büyük ihtimal progestan başlar.
nursenasu27 zuleyhaserdar benimde 6 haftalıkken olmuştu ilk öğrendiğim zamanlar da o güne kadar hiç lekelenmem vs olmamıştı ben bilmediğim için ilk gebeliğim çünkü direk acile gitmiştim seninde için rahat olsun dersen bi gözük derim ihtimallere bırakmayalım canım
Dmlirmak zuleyhaserdar yerleşme hamileliğin ileri haftalarında da olabiliyor. Her hamilelikte yerlsmede olmuyor. Eğer kanama olarak devam ederse korkun bu durumdan ama lekelenmeden korkmayın. İçiniz rahat etmiyorsa da mutlaka bir doktora gidin.
Havin49_ zuleyhaserdar çok dikkat etmelisin cnm benim oğlum da bazen gelip karnıma vuruyor tekme atıyor 16 aylık ondan dolayı eşim sağolsun işten geldikten sonra onunla oynayıp yoruyor kendi yatıyor ayakta bazen binde bir çok huysuz oldu mu sallayınca vuruyor kaçınılmaz malesef
zuleyhaserdar Duygu0409 çok koyu değil oğlumda olmuştu 5 ci haftada şimdi yerleşme için geç değilmi yani normalmi
Duygu0409 Bence geç değil çünkü sekizinci haftada genel olarak kalp atışını duyarsın ve her bebek ayrıdır bunu unutma lütfen ilkinde farklı ikincisinde daha farklı olursun
zuleyhaserdar Duygu0409 kalp atışını duymuştum yşnede endişeliyim oğlumda sürekli kanamalarım oluyordu hemen acile konşuyordum 34 haftaya kadar korudum erken doğurdum
kirr Haftamda benimde olmuştu doktor normal dedi ama yine de bir doktoruna sor ya da acile git ben öyle yapmıştım ne olur ne olmaz canım
zuleyhaserdar Limonlusodasever geldim hastaneye kontrole acile gitmedim kontrolde bakar doktor umarım iyidir
zuleyhaserdar gunesbaby moralim bozuldu karnıma baktı altdan baktı bence yaşamıyor kalp atışı şüpheli dedi çok üzüldüm haftaya gel dedi