Bence de hiçbiri çünkü Marsel yabancı ismi. Mestan fistan gibi ilk defa duydum bir erkeğin ağırlığına yakışmaz büyüyünce kendi de değiştirmek ister. Ve isim koyarken lütfen daha bilinçli olalım çünkü okula gittiklerinde tuhaf isimler yüzünden akran zorbalığına uğruyorlar alay ediyor okul çağındaki çocuklar. Ama illa ikisinden biri olacaksa Marsel derim💙