Berenorn merhaba bende 37+6 yım. Biz sezeryan günümüzü aldık benim ikinci sezeryan olacak. Aynı şekilde benimde yaklaşık 3 haftadır doğum kanalında ve doğum pozisyonunda bekliyor. En son dün görüştük doktorla eğilerek iş yapma, ayakta çok kalma, 5 kg den fazla ağırlık kaldırma gibi şeyler söyledi. Son haftamız olduğu için dinlenerek geçir dedi. Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah 🥰🙏🏻