39+1 yalancı sancı sürekli ağrım var acı eşiğim çok düşük bunu çok iyi anladım.40 haftaya kadar bekliyelim dedi sonra 41 E çıkartı doğum kanalına girmems hanfendi yavaş yavaş başı aşağı iniyor mus 🥹Hiç gelesi yok ben her tuşa bastım.Benden bu kadar büyük ihtimalle suni alcam herkes diyor doğurmadin mı ağır başlı sakın olacak diyor 😂erkek diyen de oldu ne alka iyice ağırlaştım nefesim daralıyor hep bir umutla gidiyorum sonuc 😂 Gelesi yok 😂😂 İnşallah sağ salim kucağıma alırım 🥹💕