Elovee Tabi ki spinal canım. Genelde uyanınca uyuşukluk olmuyor bir anda o anı sıcağı sıcağına yaşıyorsun. Ama spinal çok iyi 5 6 saat uyuşukluk var hic ağri olmuyor 🤭❤️
Edanur-gul Elovee ben ilk dogumumda epidural oldum belimden yapilan cok agrilı bir igneydi dogumdan sonra omurgam agrisi günlerce sürdü spinal ın epuduraldan farki nedir burda cok duyuyorum spinal cok iyi diyenleri merak ettim yorumunuzu gorunce sormak istedim