Havin49_ hizlivecocuku olabilir cnm ama hiperaktif denilip herşeye izin verilmemeli kesinlikle senin iyiliğin için diyorum iki elde büyüdüğü için belki senin hayır dediğine annen evet senin evet dediğine anneniz hayır diyorsa da şımarıklık olabilir düzelir inşallah
hizlivecocuku Havin49_ düzelir ya neler neler düzeliyor meraklı olması iyi bir şey çocuk dediğinde biraz kırıp döküp dağıtacak bitki gibi yaşayan çocuk mu olur ben severim yaramaz çocuğu tabii dozunda 😅😅
Havin49_ hizlivecocuku yani kimse demiyor pıt gibi olsun ama evi yıkıp döken çocuk zor başkasının evinde zapt edemiyor insan sisizn için söyledim kötü bi niyetle değil
hizlivecocuku Havin49_ biliyorum canım kötü niyetle söylemediğini ben başkasının evine götürmüyorum sırf insanların ağzına laf vermemek için napayım çocuk yani büyüyecek akıllanacak bir kere çocuk oluyor sonuçta değer mi onu da kırmaya
ikiprensesannesi___ Dilara9422 düşünme bu kadar hamileliğine odaklan herşey geçiyor. Böyle düşüncelerin olması çok normal bide desteksiz büyütünce ekstra zorlukları var ama geçiyor inan ki 😊herşey gönlünüzce olsun inşallah
Dilara9422 ikiprensesannesi___ inşallah çok teşekkür ederim evet tek desteğim eşim oda çalişiyor kamyon şöförü saat sabit 8 6 ama yoğunlar bakcaz arrık bi şekil napalım
Dilara9422 Papatya05_ çok teşekkür ederim sağlıcakla kucagınıza alın sizde inşallah dediğiniz gibi olur 😊
Dilara9422 ayso5 bende 6 haftalıktım öğrendiğimde bende hem üzülüp hep sevinmiştim çok karmaşaya gitmişti içim Allah hepimize bol sabır bol sağlık versin inşallah