momdiary06 19 haftalık hamileyim 4-5 gündür karnımda bir anda sertlik oluyor taş gibi 1-2 dakika sonra geçiyor bu bir sorun mu kızlar başına gelen var mı
elifffffffffffguuuuu momdiary06 benim de öyle oluyor bazen bebek kendini topluyor o yüzden sertleşiyor diye duymuştum
Nadiyecelik_1 momdiary06 bende şuan 19+2 zayıflıktan kaynaklı büyük ihtimalle ya poposu yada sırtını dönüyomuş ya o sertlik ondan 😁
kirr Benimde oluyor 19. Haftalıkken doktora sorduğumda zayıf olduğum içim bebeğin poposunu hissettiğimi söyledi 🥹😂
kirr momdiary06 olabilir canım ben gün içinde çok fazla yaşıyorum doktor da öyle söyledi normalmiş yani hiç kilo da almadım ben sanırım fazla zayıf kaldım ama sende yine de doktoruna bir sor ne olur ne olmaz 😂