Kızlar ne düşünüyorsunuz emzirme yastığı için .. yarin sezaryen ile doğumum var . Almanyada yaşıyorum ve yanıma neler almam gerek diye sordum ,emzirecek misiniz dediler ? Dedim evet tabikide o zaman emzirme yastığınızı alin …gecelik ve pijama yeterli dediler …bebeğin ve sizin diğer ihtiyaçları hastaneden karşılanıyor 🙄Yastıkları hep gördüm hamileliğim esnasında ama yani ne gerek var diye düşünüyordum … ve bugün gittim aldım 😂