Canim ben 35 haftalık normal doğum yaptım kendi sancim ile. Bir hafta tansiyon için yattım takip amaçlı ama benim 14 gecmiyodu yalnis hatırlamıyorsam 3 yıl önceydi. İdrar da proteğin kaçağı da olduğu için bebek gelişimi gerideyi iki hafta 2 doz ciğer geliştirici yaptılar sonra 37. Kadar bekleyip alırız dediler ama bebek erken geldi şuanda 3. Hamileyim çok dikkat ediyorum sanırım son haftalar cikiyo genelde şuanda 11 hafta 5 günlüğüm inslkah problem yaşamam bir hafta ölçüp yazdım doktora gostericem