Merhaba güzel anneler 🌸
Bu karnın düşmesi nasıl birşey. Ben şu an 35+5 deyim normalde ayakları göğsümün altında hissediyordum ama şu iki gündür ayaklar karnımın ortasında.
Ve aşağıdan bir baskı hissediyorum sürekli ve ara ara kramplar. Sizin nasıl olmuştu sizce doğuracak mıyım😂🫶