Hanımlar merhaba. Eskişehir şehir hastanesinde sevgi güleç doktora takipliyim normalde yani sürekli o doktora gittim 17. Haftamda kontrolüm var ama randevu bulamıyorum ve şehir dışına çıkıcam başka doktora görünsem bi sorun olur mu bir de önerdiğiniz iyi güler yüzlü bir doktor varmı en azından onlara randevu bulursam hemen alırım