seldakalender hayır iğne bebeği koruma amaçlı, ilk gebeliğimde benim sadece doğumda vurulmuştu bu 2. gebeliğim doktor herhangi bir kanaman olursa hemen acile git eşinin kan grubunu gösteren bir belge de yanında olsun demişti kanama olunca iğneyi erken yaptılar ama doktora sorduğumda iğnenin kanamayla alakası olmadığını söyledi progestan kullandım kanama öyle geçti şükür