Dileeek- ben kiwinin makinesini aldım 3 yaşına girecek bebegim elim ayağım diyebilirim. Ilk zamanlar 2 3 damla serum fizyolojik sıkıp sırtına vuruyordum yan yatirip cekiyodum makinesiz. Çok yoğun burun akintisi oldugunda burun yikama yapiyordum sadece. Sonra bu makineyi aldım serum fizyolojikle yumuşatip çekiyorum