Kızlar önceden aşırı yiyordum sürekli acıkıyordum ama yaklaşık 2 haftadır sanki eski iştaham yok çok sürekli acıkmıyorum aslında buna endişelenmeyin sebebi ilk gebeliğimdir. 35 haftada iştaham böyle azalmıştı meğerse kordon bağı ayağına dolanmış bebek hareket edemiyor yeterince beslenemiyordu gelşmide durmuştu ozamanda yemek yiyemiyordum. Şimdide acaba yinemi öyle bir durum var diye korkuyorum yoksa bu haftalarda benim gibi olanlar varmı?