ElifLeyla Dilarataskent biz Zeynep Erva koyacağız inşallah 🥰🥰 aklımdaki diğer isimler amine hifa, inşirah, yüsra, hüma, bide en beğendiğim ilbilge ydi ama bizim soyadımızda bilge diye koyamadık 😍😍😂😂
zeynepsalgarr1 Nasip olursa bizde Ahsen koyucaz, anlamı en güzel çok güzel olağanüstü güzel demek ve Kuran’ı Kerim de geçiyor canım🙏🏻
Dilek_58 Bende 3 isim dusunuyorum asmin dag cicegi demek. Berfin de olabilir kardelen demek birde yade hatira demek ve kurtce de anne demekmis.