Rmys9691 Son regl başlangıç 6 Ekim. Yumurtlama pik 20 Ekim 21 Ekim akşama doğru çatlama ve değerlendirme. Yarın kan versem çıkar mı? Geç döllenme olsa yine de kanda görünür mü?
tugceelmas Rmys9691 benimde son adet 5 Ekim yumurtlama 19 Ekim idrar testi negatif yatın 11 gün oluyor kan vericem
Rmys9691 senosss420_ TKumsall önce kanda sonra idrarda görünür diyorlar iki gün sonra erken gebelik testi ile öğrenen çok ben onu düşünerek çıkar mı acaba diye düşündüm
TKumsall Rmys9691 valla benim 12 Eylül son reglim 27sinde ilişki yaşadık sadece 9 Ekim’de testle öğrendim sonra kan verdim 331 çıktı
Deletedmom_787 4 kasımdan önce ne idrar ne de kan testi yaptırmayın bence tam 14 gün yani adet olacağınız günü bekleyin net sonuç için adet gününüzde sabah ilk idrarla yaparsınız pozitifse kan verirsiniz 💕
Rmys9691 TKumsall TKumsall 27 si çatlama mıydı? Birde 9 unda kanda çıktığında regl günü gelmiş miydi döngünüze göre
Deletedmom_247 Rmys9691 hayır tabiki de çıkmaz. Döllenme ve zigot oluşumu 14-15 gündür. Regl tarihinizi bekleyin.