ilkbaharr Kızlar 39 haftalık hamileyim ebem hacamat önerdi doğumun kolay olması için. Aranızda son haftalar yaptırıp fayda goreniniz oldu mu acaba çok merak ediyorum gerçekten kolaylaştırıyor mu diye
emyn54 Ben de daha bir kac gun once instagramda bir ebeden duydum sasirdim normalde hamilelikte yapilmaz diye biliyordum son hafta faydali bile oluyormua ebe cavide paylasmisti