sudeli4 atlasedaaa avakado ceviz fındık muz kaşar portakal suyu . Tahin pekmez bide. Pastörize süt ben genelde BİM’in altın kapak diye satılan pastörizesini içtim nesguik atıp diğer türlü bulantım oluyordu 😂Özellikle portakal suyu bak dene şeker hastalığın filan yoksa ben hergün evde katı meyve sıkacağı ile sıktım sıktım içtim bazen elma armut sıktım doktorum bi ara şey dedi artık ne yapıyosan dur ara ver çok hızlı kg alıyor 🫣 birde ben serklajlıydım bebeğin hızlı kg alması baskıları artıyordu
Papatya05_ atlasedaaa bebeğimin gelişimi normal günlük tatlı kaşığı kadar tahin yutuyorum iki tane ceviz yiyorum günlük fındık badem kabak çekirdeği dönüşümlü yiyorum 2 yumurta diğerleri normal şeyler
sibel5 Yaswinn ben her sabah kefir akşam yatmadan 2 saat önce de kefir ara öğün ceviz fındık süt kuru dut hurma gibi gibi….
misafir4578 atlasedaaa Diğer sutlerde bazı hastalık tehlikesi olabilir iyice kaynatincada besin değeri yok oluyor zaten en güveli olanı pastörize olanlar gebelikte
[silindi] Kaşara yüklendim geçen ki kontrol öncesi 3 haftada 600 gram almış minnoşum, kaşarın gücüne inanıyorum 😂 1 haftadır da cocopops yemeye başladım bakacuuk😂
Elovee [silindi] cocopops yeme arada kaçamak olabilir ama düzenli yeme hayatim paketli gıdalardan uzak dur🙏
atlasedaaa [silindi] oh maşallah tosuna ben genelde erken doğururum da 2 gebeliğimde de 34 haftada doğurdum hep yoğun bakımda oldular yanım da istiyorum bu sefer bebeğimi 2440 kilo doğdu oğlum yine de aldırlar küveze entübe bile ettiler istemsizce özeniyor insan ☹️❤️
Elovee [silindi] 3 kaşık diyip geçmeyin valla. Arada olur ama hep olmaz. Paketli gıdalar direk alerjik bebek olmasına sebep oluyor ve diğer sağlık sorunlarini söylemiyorum bile :(
Eymenveben Elovee ilk bebeğimde ağzıma paketli gıda sürmedim yetmedi hamurişi kızartma tatlı dahi yemedim sonuna kadar da pes etmeden sağlıklı beslendim sonuç alerjik bebek 🙄🫣 nedeni de bilinmiyor
[silindi] atlasedaaa şu an 31. Haftadayım benim de aşağı baskım oluğu için 2 doz ciğer geliştirici vuruldum. İlk doğumum 38 haftaydı bunda da en azından 35-36yı görsek diye dua ediyorum zor allah yardımcınız olsun🧡
atlasedaaa [silindi] bence hiç kendinize yüklenmeyin yatmaya çalışın cünki ben yatamadım kasılmalarım oldu geçmeyen 34+2 de gittim hastaneye kanala girmiş hemen ciğer geliştirici vurup sabah doğuma aldırlar sonrası çok kötüydü rabbim Birdaha yaşatmasın göremedim 2 gün bebeğimi
sudeli4 atlasedaaa bu bahsettiğim bebişi doğurdum 36 haftalıkken 3,5 kg ile 🫣 doktorum dedi ki 38 i görsek 4 ü geçerdi .. şimdi 2,5 yaşında oğlum yeniden hamileyim 5+5 daha çok yeni kalp atışı duyarsak inş
sudeli4 atlasedaaa yukarıda yazdım cnm 36. Haftasında 3,5 kg doğdu serklajlı olduğum için bebiş kg aldıkça rahim baskılara dayanamadı gününden önce geldi sma küvöz vs durumu olmadı şükür