Mehtapsato Dilarataskent sirac (peygaberin nuru hatta hz muhammede has nur demek )oglum olsa idi koycaktim ama kizim olcak eger bi oglum olursa kesin ismi sirac olur
mamiali 1prens1prenses defnoloj merhaba öncelikle geçmiş olsun benimde bebeğimde 13 haftalıkken 3.0 mm çıktı ertesi gün fetal dna yaptırdık çok şükür oda temiz geldi. İkili yerine keşke fetal dna yaptirsaniz onun doğruluk oranı %99 en azından