Merhaba anneler 🌸
Bestlak damla kullanıp memnun kalan var mı?Gerçekten süt arttırıcı özelliği olduğu doğru mu?Doğuma yaklaşık 3-4 haftam var ne zaman kullanmaya başlamam lazim her emzirmede mi?Almayı düşünüyorum etkili olduğunu duydum ama sizden de bilgi almak istedim 🌸