1_Ozgnn kızlar merhabaa 3.aşılamamı oldum bugün 9.gün Duphaston kullanıyorum bende hiç bir belirti yok bende mi sorun var 😅 böyle hiç bişey yaşamayıp gebe olduğunu öğrenen var mı