munevverr42 Merhabalar hamilelik oluşmuşsa,Bat’a (beklenen adet gününe )3-4 gün kala erken gebelik testi yapılsa pozitif çıkma ihtimali var mı?
heidegirl munevverr42 bazı markalar 6 gün kalana kadar %99 sonuç veriyor yani iyi bir marka alırsan çıkar canım
munevverr42 heidegirl Markası laboquick, yumurtlama 18ekim bat ise 3kasım.Mide bulantısı,yorgunluk,halsizlik,göğüs ağrısı ve kasık ağrısı var birkaç gündür.Şimdi yaptım test ama tek çizgi :(ondan sordum negatif çıkma ihtimali olur muydu diye
munevverr42 mnearkn Markası laboquick, yumurtlama 18ekim bat ise 3kasım.Mide bulantısı,yorgunluk,halsizlik,göğüs ağrısı ve kasık ağrısı var birkaç gündür.Şimdi yaptım test ama tek çizgi :(ondan sordum negatif çıkma ihtimali olur muydu diye
munevverr42 Markası laboquick, yumurtlama 18ekim bat ise 3kasım.Mide bulantısı,yorgunluk,halsizlik,göğüs ağrısı ve kasık ağrısı var birkaç gündür.Şimdi yaptım test ama tek çizgi :(ondan sordum negatif çıkma ihtimali olur muydu diye
Deletedmom_787 munevverr42 çok teşekkür ederim 🥺💕🙏🏻 allah kimseye yaşatmasın isteyen herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin 💕🙏🏻