Kızlar ben cam sakurada takipliyim gebelik için 40+2 yarın doktor artık acile geliceksin yeşil alana orda muanen yapilcak yine gelmezse 41 de suni sancıyla başlatılacak dedi .
Bende ilkkez acilden giricem yarın ama sadece nst ye mi sokuyolar alttan da bakarlar mi acaba