Cakalllsebahat-0 Çok düzenli olmasa da kasılmam ve sancım var ama her zamankınden farklı adet agrısı gıbı de degıl bir acayip agrı belim kuyruk sokumum kalçam iç bacagım falan karmakarışık geliyor agrılar. Sürekli tuvaletım varmış gibi ama gıdıyorum afedersınız damla damla yanı geliyor. Bir de aşırı mide bulantım var. Hiçbiri uzanırken geçmiyor bı ılık su hafıflettı ama şuan yıne aynı. Dayanılmayacak agrılar degıl ama. Sizce dogum belirtisi mi? Bu arada 40+3 üm ve bugun alttan muayene yapıldı
annesioo Vaktin artık canım olabilir. Alttan muayene de tetiklemiş olabilir doğumu , sağlıkla gelsin 🥰 Doğum sancısı çok düzenli gelir oradan ayırt edebilirsin. Vurup geçen bi ağrıdır ve düzenli net aralıklarla tekrarlar 😇
Cakalllsebahat-0 annesioo çok teşekkür ederim 🥰 düzensiz oldugu ıcın rahatım şuan zaten heralde anlarım şiddetş falan başkadır dogum başlangıcının
feyzaaa Benim de aynı şuan 35+5 hem de 😞 belim fena ağrımaya başladı yatıyorum ama geçmiyor napsam bilemedim😞
feyzaaa Cakalllsebahat-0 erken doğum riskim yoktu ama iki gündür nst de düzensiz sancılar çıkıyor. Zorlamadım aslında ama şuan doktora gitmem gerekir mi😞
Cakalllsebahat-0 feyzaaa ay bilemedim ben kesin giderdim gitme imkanınız varsa bence gıdın rısk yokmuş ama sancı cıkmıs ıcınız rahat etsın hıc bellı olmaz
Mayacm feyzaaa ben sizin yerinizde olsam giderim panik yapmayin zamaniniz gelmis zaten ama imkaniniz warsa bence gidin iciniz rahat eder