6+5 haftalığım geçen hafta gittim göremedik bugün yine gittim normal ultrasında bebek yine gözükmedi kese 22 den 48 e çıkmış büyümüş ama bebek yapı gözükmedi alttan ultrasonla bakmak zorunda kaldı doktorum oradan bakınca çok minik bi kalp atımı gözüktü zayıftı böyle bişey yaşayıp sonrasında gelişen bebeği olan oldu mu ?