aleyna489_ 38+4 um birkaç gündür bebek çok hareketli ama karnım hala düşmedi sancı yok Nişan yok sadece bebegim çok hareketli ve akşamları özellikle bı anda tuvaletim geliyor gibi oluyor doğum belirtisi mi ne zaman olur sizce?
narelina1 aleyna489_ bende 37+ 3um bugün ikinci gebeliğim.dogum belirtisi degil bence bebek buyudu ve yeri dar gelmeye basladi her hareketini hissediyorsunuz haliyle.normal dogum mu bekleyeceksiniz .sertlesme oluyor mu sizin karninizda da sanki nefesiniz kesiliyor gibi oluyor mu
aleyna489_ narelina1 evet ilk bebeğim benim sertleşme ve nefesimi kesme oluyor bir anda bir yere toplaniyor normal doğum bekleyeceğim