Dilarataskent https://hizliresim.com/Ba1M1j Şuan 14 haftalığım, doktor 12 hafta ortasında bir tahminde bulundu %80 dedi ama sizin tahminlerinizi alabilir miyim ? :)
Seherr Dilarataskent doktor kıza mı benzetti canım bana kız gibi geldi ama :) bugün bende gittim doktor kıza benzediğini söyledi ama net konuşmadı 🙈
Eda0509 Dilarataskent kız gibi canım 😊😊 orda çıkıntı var aşağı doğruysa kız diyorlar. Seninki de öyle ama kesin kız diyemeyiz tabi
seyma281015 Dilarataskent ya genel olarak kızlar böyle kibar oluyor 😊 nub teorisi her bebekde görünmüyor ama haftasına göre yapısından kıza yada erkeğe benzetiliyor. Seninki de kız gibi 😊
Seherr Dilarataskent evet bende öyle tahmin ettim gittiğim perinatolog nub teorisini gösterdi bana bende seninkinin çıkıntısına baktım ordan tahmin yürüttüm ama tabiki emin değilim :) benim doktor pozisyondan dolayı tam tahmin yürütemedi
Dilarataskent Seherr ben tam olarak bilmiyorum sadece anladığım kadarıyla dedi yapısı nasıl falan bilgim yok 😂😂😂
Seherr Dilarataskent hakkımızda hayırlısı olsun ben hep erkek istiyodum ama doktorum kıza benzetti ben 2 3 hafta daha beklicem tam netleşsinde ona göre alışveriş yapıcam 🤗
Seherr Dilarataskent bugün tam 13 hafta olduk :) koşa koşa öğlen doktora gittim belki net söyler diye ama yok :( sadece şuan kıza benziyo dedi herhangi bir oran vermedi net konuşmadı. Allah inşallah gönlümüzden geçeni nasip eder ❤️
Taneminci https://i.hizliresim.com/GmN8Eb.jpg Var mı bizede tahmin yapabilecek birileri 🥰 11 haftalık