Ben bir hevesle thomax aldım pişman oldum bence çok gerekli bir şey değil camlarda iz bırakıyor koltuklarda yanma yaptığını gördüm birkaç kullanıcı yorumunda dolap ve kapılar için de aşırı derecede sulu bırakıyor diğer markalar nasıl bilmiyorum ama buharla birlikte aşırı derecede ıslatıyor