Merhaba güzel anneler, ben 6 haftalık gebeyim geçen hafta gebe olduğumu öğrendim. Henüz doktora gitmedim önümüzdeki haftaiçi gitmeyi düşünüyorum. Kasık ağrım çok fazla bugün artı olarak şiddetli baş ağrısı çıktı. Bu ağrıyı çekmem normal mi normal değilse doktora gitmekte ısrarcı olayım mı? Karın ağrımdan midem bulanıyor