Yesimmmmi Güzel anneler yarın 38.1 oluyorum sezeryan günüm dua edermisiniz bebeğimi sağlıkla kuçağıma alayım 💕🥹
Coolmum Yesimmmmi Sağlıcakla kavuşun inşallah 🙏🏻 Benımde pazartesi doğumum olacak nasipse dularınızı bekliyorum 🥰🥹🥹
juli_naz Yesimmmmi bende 39+0 ve saat 7 hastane girişim .. bu gece nasıl uyuyacam bilmiyorum oysaaa dinlenmem gerek 🙄hayırlısı ile alalım bebişlerimizi kucağımıza inşaAllah 🥰
Yesimmmmi juli_naz inşAllah sizde sağlıkla kuçağınıza alırsınız beni 38 alması erken değilmi 🥺 bir yandan korkum bu aslında
kizinaasikanne Yesimmmmi Ayy öncelikle Allah sağlıkla doğmasını ve seninde bir an önce ayağa kalkmanı nasip etsin 🤲🏻 sonra da burada olan bütün anne adaylarına sağlıkla bir doğum nasip etsin Allah ❤️🤲🏻