Eda42_ evet canım Allah razı olsun darısı başına olsun ben Ocak 28 de kürtaj olmuştum şubatta ilk adeti oldum sonunda martta da oldum nisan son adetimdi mayısta gebe olduğumu öğrendim şöyle ki ben 3 haftalıkken öğrendim 4. Hafta keseyi gördüm 5+3 te yolk saç 6+4 te bebeği gördüm kalp atışını duyduk