zumra43 Zeyn489 genelde 2 günde 1 ilişkiye gir adetin bittikten sonra kalkma direk giyin yat sabah kalktiginda banyoya gir tabi rabbim verirse olur her şey ama bu benim 3. Gebeligim hep bu şekilde yaptim
edayyyy Valla bu ay bel çektirip yunurtlama döneminde de yakı yapıştırdım reglime daha var hamileyim bilmiyorum akqkskw yapan var mı böyle bişeyler
rmysadgzl edayyyy bende aynı şekilde yakı bandı taktım reglden hemen sonra taktım üç gün oldu takalı bakalım hayırlısı
monal edayyyy ben hacamat yaptırdım bel çektirme dediğinizi tam anlamadım ne acaba. Ben hamile değilim daha😔 ama rahimime baktı hacamatçı abla sarkma var dedi tam göbeğimin üzerine büyük cam kavanoz koydu içenede çakmakla pamuk yakıp koydu
edayyyy bebeklerim__ benimde çeken kişi çogu kişinin hamile kaldıgını söyledi eşimin halası zaten kendi dedi gel çekeyim diye bende tamam dedim sonra netten de yakı yapışrmayı okudum dedim ne çıkar yapıştırdım yunurtlama deöneminde sıvak tuttum kendimi gerisi dua nasip bakalım
Deletedmom_297 Zeyn489 orofilimde nasıl hamile kaldım diye yazım var okuyabilirsin hacamat sonrası kaldım