Teslime0106 Ozqeeeee erkek dedi canım çıkıntıyı gördük tabi. bugün gittik çıkıntıyı göremiyorum dedi doktor kapattığı için 🤷♀️ sizin belli mi
25agustos Svlyeliraqe maşallah 😊 biz15 haftalığız ben de hissederim inşallah yakında. Bazen oluyor böyle pıt pıt ama tam emin olamıyorum
Mzgn01 Ben gittiğimde 12+4 tü acayip hareketliydi ay öyle çok mutlu olmuştum ki . Şimdi 15+4 teyiz hareketlerini hissetmeye can atıyorum.
yavrumuzubekliyoruz Svlyeliraqe kim demisse alakası yok canım benimde eli kolu bacağı durmuyor du o haftalarda fakat anasının Laz uşağı dünyaya geLecek
ikibebeliana Handegunas görürsünüz en kısa zamanda inşallah 😊 habersiz bi tekmeliyor korkutuyor çok hareketli