Deletedmom0036 Kızlar ben 25 günde bir adet oluyorum normalde 11. Günden itibaren göğüs ağrım olurdu bu ay yumurta takibi yaptık doktorumla, yumhrta çatladığı zaman kasık ve göğüs ağrısı olrr dedi. Ama benm hala hiç göğüs ağrım yok acaba çatlamadı mı adetime de bir hafta kaldı
Eda0509 Deletedmom0036 yumurtlama zamanı herkesde aynı belirtiler olcak diye bisey yokki canım. Bende mesela olmadı ağrı filan sadece akıntım olmuştu
Deletedmom0036 Eda0509 ama bende hep olurdu ağrı yüzde 99 yani şuan göğüs ağrımın olması gerekiyordu. İlaç kullanmaya başladım da adet düzenim mi değişti acaba. Letu diye bir ilaç
Eda0509 Deletedmom0036 adet duzeninde değişmiş olabilir canım. Yani belki bu ay ağrın olmadan yumurtlaman da olmuş olabilir. Ağrın olmadığı zaman yumurtlama olmadığı anlamına gelmez çünkü canım. İlacın etkisi de olabilir tabi
Deletedmom0036 Eda0509 doktoruma mesaj attım bakalım o ne dicek ayy inşallah bozulmamıştır adet düzenim