Nisannurr Kızlar 19 Ekim iğne 20 Ekim aşılama tarihim. Testim düne göre silikleşmiş . Burdan sonra pozitife döner mi ? İlk aşılamam . Dünün tekli fotoğrafı iğneden 5dk sonra bugün ki iğneden 10dk sonra
Kelebekkkk34 Nisannurr ovitrelle 11. Gün ben de silik çıktı 12. Gün çok hafif gölge gibi çıktı 13. Gün negatif çıktı malesef ki canım gebelik yok gibi ama inşallah vardır
Mucizeemom Nisannurr aşılamanın 14. Günü test ver ve sadece sabırla bekle kendine dikkat et bence var genel belirtilerin ne akıntın vs var mı kasık ağrısı canım
xyzxyz Nisannurr ben ovitrelle vuruldum. Çatlamadan 8 gün sonra kan testi yaptırdım 0.442 çıktı. 14. Gün tekrar kan testi yaptırdım 55.55 çıktı. Henüz çok erken. Tutunma geç sürme ihtimali var. Genelde tutunma 6-12 günleri arasında oluyor. Sen acele etme. 14. Gün kan testi yaptır
Kelebekkkk34 dilan128_ evet ben de çok üzüldüm erken yaptığıma çok pişman oldum. Çünkü umutlanıp tekrar negatif çıkması daha üzücü
Nisannurr dilan128_ ben Progestan kullandığımdan belirtilerim oluyor Progestan gebeliği taklit edermiş
1_Ozgnn Nisannurr ben aşılama yaptırdım 9 gün oldu ilk kullandığım günden itibaren hiç bir belirti yaşamadım işte sabah akşam birer tane
Kelebekkkk34 dilan128_ Rabbim kolaylıkla tez vakitte nasip etsin inşallah canım bütün bebek hasretiyle yananlara ❤️
1_Ozgnn Nisannurr yani ne bileyim kullanan insanlar karnım ağırdı kasığım ağırdı göğüsüm ağırdı yazıyor bakıyorum bende hiç bişey yok 😅sorun mu var bende 😅