kubos_ minikmmucizem son zamanlara kadar hep bir şekilde doğururum ya nolacak diyordum şimdi öyle korkuyorum ki. Ama bir yandan da bebeğimi kucağıma alacağım için heyecanlı ve mutluyum
minikmmucizem kubos_ bende öyleydim şimdi 2 yaşındaki oğlumu nasıl bırakıcam ya kendini kötü hissederse diye düşünüyorum bide bensiz asla uyumuyo