ayseveysel benim karnım 15den itibaren biraz büyümeye başladı. Ama ben eczacı arkadaşımın tavsiyesiyle 12. Haftadan itibaren başladım. Gündüzleri Lierac çatlak kremi kullanıyorum. Gece yatmadan da tatlı badem yapı ve shea yağını karıştırıp sürüyorum. Sadece karnıma değil, göğüslerime ve kalçalarıma da sürüyorum. Şimdilik sıfır çatlak ☺️