Gurbetci1anne Kızlar afedersiniz ama kocam dikkat etmiyor onun yüzünden 5 senelik evliliğimde 4 kez hamile kaldım. Artık işimi şansa bırakamam. En sağlam korunma yöntemi nedir sizce?☹️
Enguzelbekleyis8080 Gurbetci1anne Merhaba ssvd yazmışsın iki sezeryan sonrası mı normal doğum yaptınız acaba
Masalminik Gurbetci1anne ben hap veya spiral ile de sorun yaşamadım ama en garantisi tüp bağlatmak tabii ki
narelina1 Gurbetci1anne bende istemediğim halde korunurken hamile kaldım 2.ye dogurayim spiral taktircam😂
Gurbetci1anne Enguzelbekleyis8080 merhaba. Yok ilk doğumum 2021 sonunda oldu sezeryandı 2. doğumum 2024 martın ilk haftası o normal oldu 2 buçuk yıl arayla ssvd oldu🌸
Gnl54 narelina1 suan spiralli gebelik yasiyorum 3. Olacak mecburi sezeryan kordon baglatma yaptıracağım
[silindi] Aylık iğne oldum hep ikinci doğumumdan sonra da onunla devam edicem. Doktorum implant önermiyorum dedi, spiralle ben yapamam, hap lekelenme çok yapıyor, benim için en ideali aylık olan iğneler ❤️
bebeklerim__ [silindi] aylik olan iğnelerin yan etkisi var mi ? Eşiniz 2.bi korunma yöntemi uyguluyor mu ? Adette düzensizlik veya aşırı kanama oldu mu ? Son olrak nerede yaptiriyorsunuz siz mi alıyorsunuz
inciefe Gurbetci1anne hangi ilde doğum yaptınız benim de arası aynı sizinki gibi her doktor yapmıyor sanırım. Siz mi çok istediniz doktorunuz mu etkili oldu? Bir de süreç nasıl zor muydu? Tavsiye eder misin ?
Gurbetci1anne inciefe şimdi şöyle anlatayım canım ilk doğumum bende travma etkisi bırakmıştı (sezaryen dı) ki zaten oldum olası normal doğumu deneyimlemek istemişimdir. Hırs yaptım doktor onay vermese bile evde kendim doğururum diyodum. Ama yurtdışına geldik ABD ye. Hamileydim ve doktora normal doğum yapmak istediğimi söyledim burda zaten teşvik ediyolar öyle bi yasak yok. Neyse 38 haftalık oldum eşimle doğum yapacağım hastaneye ilk kez gidecektik ve hastaneyi ararken o kadar çok yürüdükki araba da yoktu o zaman ve yollar hep engebeli yokuşlu falan dinlene dinlene yürüdüm o gün eşime dedimki kesin eve gittiğimde nişan görcem. Eve geldik uyuduk sabah uyandığımda belli aralıklarla pembe lekelenmeler oldu ilerleyen saatlerde sancılar başladı anladım doğum olacağını ve temizliğimi falan yaptım gece 3 te işlerim bulaşık hariç bitti ama çok yorulduk uyumak için yatağa yattım. Ben uzandığım gibi afedersin aşağımda (vajina) tık diye bi ses oldu bişey patladı ve sürahiden boşalırcasına suyum geldi ayaklarıma kadar su bulanık ve içinde beyaz parçacıklar vardı yani amniyon sıvısıydı tanıdım direk. Sonra ben bi panik oldum kalktım kalan bulaşığı yıkadım sonra küvete girdim yıkandım sıcak suda baya oturdum çıktığımda artık sancı giderek arttı ve düzenliydi. Oğlum 2 buçuk yaşında uykusuz kalmasın diye hemen gitmek istemedim doulaya sordum sabah 8 de git sorun olmaz ama daha fazla gecikme bebek için iyi değil sıvısız ortam. Sabah 8 oldu biz hastaneye gittik su patlayınca bebeğin hareketleri daha keskin hissediliyor can yakıcı olabiliyor. Doktor ultrasondan baktı bebek 2 buçuk kilo çok şanslısın normal doğum için dedi açılmama baktı 3 buçuk cm çok iyi dedi sonra bana epidural ve suni sancının sezeryan dikişini %0,1 ihtimalle patlatma riski var dedi kabul müsün dedi evet dedim zaten dedi ben de tavsiye ediyorum ama bunları prosedür gereği söylemek zorundayım dedi. Epidural aldım artık o kadar rahatladımki ama açılma 4 buçuk cm de kaldı ilerlemedi sonra suni sancı verdiler ama epidural olduğu için hiç hissetmedim en son açılmama baktıklarında 9 cm dedi ve çok sevindi doktorlar tebrik ederim başardın dediler ve doğum başladı çok şükür bi 15 dk da falan doğdu sanırım tam hatırlamıyorum ama bebek çıkınca bi rahatladım bi gün sonra taburcu oldum hastane çıkışı markete gittik alışveriş yaptık eve geldim gayet normal bir gün gibi yemeğimi çayımı yaptım zaten gurbetteyim tektim hiç zorluk yaşamadım Allah’a binlerce şükür olsun darısı isteyen herkesin başına🥰🩷
Gurbetci1anne inciefe çok uzun yazdım kusura bakma ama içimden geldi 🙂↔️ bu arada şunu da anlamış oldumki sezaryanlı biri ev şartlarında kendisi de doğum yapabilir. Çünkü ben epidural ve suni sancıya rağmen ve de doğum sırasında bu ülkede kesi atmıyorlar bu da senin daha fazla ve daha güçlü ıkınmanı gerektiriyor tamamen senin gayretine kalıyor doğurmak ve karnını da bastırmıyorlar bu kadar riskleri arttırdığım halde normal doğumu başardıysam herkes yapabilir hiç endişe etmeyin kesinlikle öneriyorum 😇
inciefe Gurbetci1anne maşallah ben cesaretine ve soğuk kanlılığına hayran kaldım.☺️ çok güzel yazmışsın uzun uzun ayrıntısıyla. Teşekkür ederim 🌸
Gurbetci1anne egeansea bana diyor ne biçim karısın yanından dokunmaya gelmiyor elimi sürsem hamile kalıyorsun 😅
Havin49_ Gurbetci1anne 4. Gebeliğin mi eşin sana yardımcı mı da her sene sana böyle bi yük yüklüyor bide gurbetteymişsin çok zordur bazı erkekler anca kendini düşünüyor bence bu devirde 4 çocuk yeterli cnm tüplerini bağlatabilirsin veya spiral takabilirsin
Gurbetci1anne Havin49_ hayır 3. Çocuk bi tanesi düştü aslında bunu da aldırmak istiyodum müsade etmedi
dedimolabilirrr Gurbetci1anne hap, iğne, impilant bunlar hormonları bozuyor iyice hiç cesaret edemiyorum spiral de kayıyormuş onu da çok duydum. Kordon bağlatmakta bir hastalık vs zorunluluk yoksa günah canım ama en kesin yöntem bu. En iyisi pezervatif+geri çekilme erkekler korunsun neden herşeyde biz bişeyler yapmak zorundayız ya…