Benim bir gebeliğim ilaçlı düşükle sonlandırıldı 12. Haftada bebekte ağır anomaliler vardı ve yaşamla bağdaşmayan bebekmiş beyin oluşumu hiç oluşmamış kalbi göğüs kafesi dışında atıyormuş . Genetiğe gönderdik bebeği ama sonuç alamadık bu şekilde ağır anomaliler sonrası sağlıklı gebelik yaşayan oldu mu ? Kaç doktora gittik genetik danışmanlık aldık ama çoğu folik asit eksikliğinden dedi ya da rastgele yanlış hücre bölünmesinden kaynaklanmış olabilir dendi