Kızlar ilk gebeliğim ondan dolayı pek bir bilgim yok doktorum 11. Haftada istersen fetal veya ikili tarama yapalım karar ver gel dedi ama ben kararsızım çünkü ne olursa olsun bu çocuk kabulüm rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin inşallah ama ikili taramakarda genelde risk saptandığını duyuyorum ondan dolayı strese girmek istemiyorum yaptırablar veya yaptırmayanlar bu konudaki görüşleriniz nedir