Meddythemama aynı durumdayım inan moralim bozuk psikolojim alt üst oldu 😭40+2 haftalığım endişe korku ya bebeğe bşy olursa diye o da yetmiyormuş gibi Bi de milletin arayıp sorması var daha doğurmadınmı diye hayır anlamıyorum ben doğurunca napacak lar onlar mı rahatlıyacak
İnanın hergün düzenli olarak 4 5 defa arayan insanlar var ve çok yakınım bile değiller hadi annem fln soruyo en yakın arkadaşım soruyo onu anlıyorum da dı dının dıdısı niye hergün arar Bi insanı doğurmadınmı diye