Kese etrafında kanama yok kalp atışı var kese yerinde dedi ama bu neyin lekelenmesi anlayamadım yerleşme kanaması dedi ilk eski kan geldi hemen gittim progestan başlattı aradan bi k gün geçince adet kanaması gibi bi seferlik kanamam oldu gittim duphaston başlattı o günden beri de lekelenme oluyor bakıyorum bi geçiyor bakıyorum geri geliyor çok korkuyorum