ozlemkyahan 14 haftalık hamileyim ve az önce lekelenme olmuş eşim gelince acile gidicez ama korktum kanama olunca başına gelen oldu mu korkmalımıyık bira da ağrım var
yagzz 13 gündür benim de lekelenmem var canım iki gündür yoktu şimdi geri gelmiş bende çok korkuyorum ilaç kullanıyorum ama geçmedi tedbiri elden bırakma hemen git inşallah bi sorun sıkıntı yoktur
ozlemkyahan yagzz yagzz benim ilk defa oldu leke tarzı gördükten ve hastaneye yattıktan sonra hiç gelmedi sabah ola hayrola rabbim evlatlarımızı bize bağışlasın inşallah
ozlemkyahan mercanne evet hastanedeyim yatış yapıldı şuanlık iyiyiz şükür ilaç veriliyor istirahatdeyim