Çok korkuyorum. Bir boş gebelik geçirdim doktorum bunun rahmimle alakalı olmadığını söyledi öyle olsaydı tedavi olacaktım. Ama tekrar bu şekilde gebe kal dedi ve kurtaj sonraki ilk aydan gebe kaldım. 9 haftalığım su an bir sıkıntı yok. Ama az önce video izledim doktor T rahimde ilerleyen haftalarda sıkıntı oldugunu, bebek kayıpları olduğunu söylüyor. Erken doğum riskini biliyorum da bebeğe bir şey olacak korkusu şu an mahvediyor beni. Başına gelen var mı??