[silindi] Busranur_mnts ayy çok teşekkür ediyorum inşallah bu ay gebelik haberini alırım Rahim filminden sonra gecikme falan oluyor mu merak ettimde
Busranur_mnts [silindi] inşallah canım. Bende hsg den sonra pek fark etmedi tüplerde falan bis olum yoktu pcostan dolayı olmuyordu ilaçla gebelik oluştu
[silindi] Busranur_mnts bende İnofolic bide bi tane daha istedim içinde Omepa Q10 isttettim onu da burdan biri çok önerdi