htc5858 Kızlar son haftalarda kuaförde ağda yaptırsam Bi sıkıntı olur mu aranızda yaptıran varmı. Ben normalde evde kendim epilasyon makinasyla alıyorum ama göbüş büyüdükçe zor oluyor sadece özel bölge için gitmeyi düşünüyorum doğuma yakın
dedimolabilirrr htc5858 ağda kasılmaya neden olabiliyormuş o yüzden 38den önce önerilmiyor diye duymuştum ama ondan sonra gidilir bencede.
[silindi] dedimolabilirrr yine kişiye göre değişebilir. İlk hamileliğim başından sonuna ağda ile geçti sorun yaşamadım ama doktora sormakta her zmaan fayda var. Bu gebeliğimde de doktordan onay alarak gidiyorum 🧡
htc5858 dedimolabilirrr evet bende onu duydum eğer 38 e kadar doğurmassam sonrasında giderim tabi doktora da soracağım duruma göre
dedimolabilirrr [silindi] işte siz alışkın olunca zorlanmazsınız ama makine veya jiletle alan biri için ağda çok can acıtıcı 🥲 ve alışkında olmayınca anlık kasılmalara neden olabiliyor yoksa en başından beri Ağda kullananlarda birşey olmuyor. Mesela ben en son ağdayı gelin ağdası diye düğünden iki gün önce olmuştum ve her yerim pişik olup kabarmıştı alerji olmuştu resmen vücudum bir daha asla dedim 😅
sevvalklc Bende öyle yapmayı düşünüyorum normalde lazere gidiyorum ama şimdi gidemiyorum tabi o yüzden doğuma yakın ağdaya gidicem
[silindi] dedimolabilirrr çok geçmiş olsun, ikincide de jiletten sonra başladım aslında ben de ama işte bünye meselesi doğru🧡
anneeyiimmmm htc5858 her ay düzenli gidiyorum bir sıkıntı yaşamadım, ilk doğumumda da ağdaya gidip ertesi gün doğuma gitmiştim
htc5858 anneeyiimmmm ay çok iyi ya bir sıkıntı olmuyorsa bende doğumu beklemeden gideyim Bi denerim hemde